Vilken fin vän man har :)

Publicerat 2010-05-21 kl 01:18:30
Nu har jag legat hemma ett par dar i maginfluensa. Inte alls så kul kan jag säga men idag kom Luisa över med ett get well kort och choklad till mig. Hur gulligt är inte det? Och igår när jag och A skulle hämta E så vill A gå ut och leka före med jag pallade inte det så då kom Luisa och tog med A till lekparken på skolgården och hämtade E så jag behövde inte ens lämna bilen.
Idag är jag dock bättre men min kropp är fortfarande väldigt svag. Men men. Får ju iaf njuta av sista avsnittet för säsongen av Grey's Anatomy och det är 2 timmar ikväll. Sweet!

Kommentarer
Mamma

Tur du har med en sån vän. Skönt att höra att du är bättre. Ha en bra dag. Love you.

2010-05-21 kl 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0