underbart!

Publicerat 2010-05-27 kl 16:45:57
Vilket väder vi har. Det var redan 20 grader ute kl halv 8 imorse så jag och A gick till skolan idag och efter det så mötte jag Luisa och gick med henne till tågstationen och hämtade hennes bil och sedan drog vi till henne och satt på hennes deck i solen och hade frukost med massa färsk frukt och yogurt och sånt mums. Just nu är jag hemma och gör mig iordning för jag och Luisa ska till Morristown och äta lunch på nån ute servering så vi får allt njuta av det fina vädret. Ne nu ska jag sminka mig och fortsätta lyssna på musiken från Glee!
Förresten så åker jag hem om 48 dagar!

Kommentarer
Mamma

Ha det så bra och välkommen hem om 48 dagar. Puss

2010-05-27 kl 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0