Jag dödade den nästan!

Publicerat 2010-06-16 kl 16:31:25
Idag så har jag haft mitt körkort i 2 år så ingen mer prövotid :p Men jag döda nästan min första fågel idag och jag blev så rädd och nervös i bilen att jag skrek GOD! och så höll jag mig för hjärtat för jag trodde jag skulle få en hjärtattack. Inget skämt asså. Samma sak hände i helgen fast då duckade jag haha som om det skulle hjälpa.
Har iaf en sjukt stressig dag idag. Fick ansvaret att filma E:s skolprojekt idag. Skolan är slut 15.05 då ska jag skynda min hem med barnen, se till att dom byter om till tennis kläder och skor, ge dom snacks och filma projektet och vi måste åka 15.40. Tror ni jag klarar det? Det tror inte jag! Tror ni jag blev frågad om jag kunde ta på mig detta ansvaret eller om dom fick låna min kamera? Nej det blev jag inte. Och dessutom måste jag jobba länge ikväll och jag jobbade morgon. Jag jobbade fredag kväll och ska kanske jobba lördag kväll och nästa helg ska jag åka iväg med familjen för dom behöver mig till att, ja just det JOBBA!
SUG!!! e var det e. Men om 4 veckor sätter jag mig på planet. Fan vad skönt!

Kommentarer
Mamma

Grattis, körkort i 2 år det är kaxigt.

Hang in there, jobbet är snart över och då står vi där och väntar på dig..massor av kärlek till dig finns hos mig,puss puss.

2010-06-17 kl 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0