Den där fisken är ju inte frisk!

Publicerat 2010-06-15 kl 15:52:19
Igår såg jag den mest bisarra fisk jag nånsin sätt! Grannen har lite guldfiskar och en av dom håller på att dö tror jag för den simmar uppochner. Jag trodde fiskar bara var uppoch ner när dom var döda men ne inte denna fisken haha.
Igår hade jag väl mest oflyt nånsin typ. Först gör jag lunch till A som jag tar med till simskolan men den duger inte så hon vägrar äta (va var det jag sa mamma i telefonen haha) så okej ät inte då men förvänta dig inte heller nån mat förrän det är dags för middag då sa jag till henne. Så hon åt frukost innan 8 och middag kvart över 6. Tror inte hon kommer skippa lunchen igen.
Sen lyckas jag låsa ute oss och min värd-pappa tror att grannen har en nyckel till vårat hus men nej då. Så jag får åka till min värd-mammas syster som bor typ 10-15 min ifrån men jag blir ju fast i rusningstrafiken och dessutom körde jag fel på vägen hem så det tog typ en timme fram och tillbaka.
Sedan på kvällen så ska jag åka och träna och tror du inte att maskinen som jag ville göra på gymmet var sönder haha. Vilken dag asså. Men jag var på lika bra humör ändå :D
Om typ 20 minuter så ska jag åka till skolan för A har en konsert idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0