23 dagar kvar!

Publicerat 2010-06-21 kl 16:27:02
Idag är det bara 23 dagar kvar tills jag kommer hem och jag har hela tiden typ uppbokad. Just nu sitter jag och kollar på Rachel Ray. Skulle egentligen tränat i morse men jag pallade inte för jag jobbar till 10 ikväll så jag behöver lite tid för mig själv innan jag gör nåt. Som sagt så har jag massa som händer innan jag åker hem
  • Måndag 21/6 (idag) sista simlektionen och jobba till 10
  • Tisdag 22/6 skolavslutning
  • Fredag 25/6-27/6 iväg till.. kommer jag inte ens ihåg vart men jag jobbar :(
  • Söndag 27/6 fira dorles födelsedag
  • Måndag 28/6 åker till Orlando, Florida i en vecka
  • Onsdag 30/6 Eclipse :)
  • Söndag 4/7 USA:s nationaldag
  • Måndag 5/7 kommer hem från Florida
  • Tisdag 6/7 Värd-mamma åker iväg på jobbresa resten av vecka så fett mycket jobb till mig
  • Fredag 9/7 ta med barnen på 3D bio
  • Lördag 10/7, Söndag 11/7 sista helgen middag med värd-päron och förhoppningsvis en snabb visit till NYC
  • Måndag 12/7 och Tisdag 13/7 barnen på halvdags camp och jag tvätta städa och packa
  • Onsdag 14/7 jag åker hem.
Har som sagt lite att göra!

Kommentarer
Mamma

Tiden kommer att rusa iväg och snart är du hemma..försök att njuta av tiden som är kvar.Love you.

2010-06-22 kl 08:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0