22 dagar kvar!

Publicerat 2010-06-22 kl 14:32:02
Usch nu sitter jag här och är lite smått irriterad. I förrgår kväll frågade jag om jag skulle behöva ta barnen till skolan nån gång denna veckan. Bara 2 dagar i skolan denna veckan men ändå jag frågade för att vara säker men fick ett nej så imorse när jag kom ner så visade sig att jag ska ta A till skolan kl 10 men hallå tänk om jag hade planerat nåt annat då? Och så frågade min värd-mamma mig om jag kunde börja passa henne redan nu när hon tar E till skolan men asså tror du det själv när jag står i pyjamas.
Och dessutom jobbade jag till 20 över 12 igår kväll och när vi åker iväg i helgen så är det inte bara A och E jag ska passa utan nån annans ungar oxå! Men tack för att du berättade det när ni frågade om jag kunde jobba! Ne jag tror jag kommer hem nu ist!

Kommentarer
Mamma

Konstigt att de gör så här nu,ska dom slita ut dig innan du kommer hem?? Tur att du får ta det lungt hemma. Love you..

2010-06-23 kl 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0