21 dagar kvar!

Publicerat 2010-06-23 kl 14:15:04
Igår var allt en konstig dag. Jag slutade redan innan 6 så jag åkte till gymmet. Sista vecka som medlem kommer att utnyttjas kan jag lova. Att var bra så lång men när jag ska gå till bilen så har det precis börjat spö regna och jag menar verkligen spö regna. Man kunde knappt se vägen även om man hade vindrutotorkarna på full fart. Iaf som ni kanske förstår så blev jag dyngsur. Det var som jag hade duschat med gym kläderna på.
Sen när jag kom hem så blev det duschen och sen fick jag chicken wings. MUMS! Förresten så fick jag hem min Blackberry igår. Fett nice!

Kommentarer
Evelina

haha vi får göra det julia! hade inte vi passat in som fisken i vattnet där?? ;););)

2010-06-24 kl 05:18:26
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0