1 månad kvar

Publicerat 2010-06-14 kl 15:18:24
Idag är det precis en månad kvar tills jag sätter mig på flyget och åker hem. Jag längtar som bara den. Jag vill bara sätta mig på planet nu. Jag är redo. Jag behöver inte den sista månaden. Men det är inte så mycket kvar nu.
Denna veckan jobbar jag dock morgon och det är fett jobbigt och så måste jag gå på A:s konsert på onsdag tror jag och dessutom måste jag filma E och hennes klasskamraters skol projekt. Tack att man ens blev frågade om man kunde göra det.
Nästa helg ska jag träffa Cecilia och jag kanske är ensam hemma igen. HOPPAS!
Veckan efter det så går E ur sin första skola så då är det utklapp för henne.
Helgen därpå så har min värd-pappa sin High school reunion och då måste jag följa med och jobba. Kanske inte det jag helst hade gjort den helgen.
På söndagen när vi kommer hem är det bara att tvätta och packa om sen är det Orlando en vecka och när vi kommer hem är det bara en vecka kvar.
Usch vad långt det känns. Pallar inte så mycket till haha. Ne nu ska jag äta frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0