Skitbra!

Publicerat 2010-04-13 kl 04:14:30
Vilken dag! Sjukt fint väder och dagen har helt enkelt varit allmänt bra. Så nu på kvällen var jag ute och hoppade hopprep med A (kan ju alltid få in lite träning i all barnpassning). Så går vi in och så hör jag att min mobil ringer. Och då är det Bacon som ringer och säger att hon ska åka till Silver Bay samma helg som mig för hon hade fått au pair listan idag. Men nu har jag massa uppbokade dagar och helgen framöver :)
  • Fredag-Söndag 16-18 April Washington DC
  • Tisdagen 20 April hämta Kahty på flygplatsen (gamla au pairen)
  • Lördag 24 April träffa Bacon och nu SKA det ske
  • Fredag-Söndag 30 April-1Maj Silver Bay
Sen helgen efter det tror jag att jag åker till Boston.
Allt kommer bli awesome

Kommentarer
Cecilia

Haha vem är Bacon?

Haha, jag fick också listan idag, har en mass kompisar som skall åka samma helg xD

Skitroligt och vad förästen skall hända? Jag är nyfiken.



Men gud: Meddela mig när du kan xD I'm free as a brid

2010-04-13 kl 05:27:20
URL: http://chibs.blogg.se/
Mamma

Kul att du använder bloggen igen..och många härliga dagar framöver. Vi hörs imorgon, puss, puss.

2010-04-13 kl 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0