Precis vad jag INTE ville!

Publicerat 2010-04-08 kl 13:47:20
Hinner knappt vakna innan man får börja jobba idag. Usch!!! Jag vill inte. E är sjuk igen! Skit jobbig. on var sjuk typ hela veckan innan jag åkte till Sverige och nu spyr hon. Grattis till mig! Jag som ville dra till gymmet och dessutom kunna gå och hämta barnen i skolan. Piss tråkigt!
Förresten så tror jag att min geting dog igår. Det var ju tur! Var stekhett här inne. Ne nu har jag inget vettigt att skriva. Ska snart gå ner och ta hand om det sjuka barnet! VILL INTE! Mamma nu kommer jag hem ist!

Kommentarer
Evelina

Vad kul att du börjat blogga igen :) Blev hon glad över din födelsedagspresent? Pusss

2010-04-09 kl 00:11:04
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0