Helt slut!

Publicerat 2010-04-07 kl 15:34:41
Kom nyss hem från gymmet och shit vad jobbigt det var idag. Är helt illamående nu. Just nu sitter jag på min säng kant och har det skönt och dricker upp det sista av mitt te. Kanske börjar bli dags att pallra sig in i duschen nu. Typ bud på att slänga på sig ett par shorts idag för vi ska få 31 grader. Här gick vi från vinter till sommar på en gång. Det gillar vi! Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Hoppas på en till kvälls promenad ikväll :) Är fett sugen på sushi med! Mums!!
Jag är i behov av nya skor oxå! Och så har jag hittat ett par as snygga gucci solbrillor som jag MÅSTE ha! Lite ointressant men skit i det!
Kanske dags att pallra sig in i dusch nu så A inte behöver stå utanför skolan helt själv och inte bli upplockad haha!

Kommentarer
Mikkis

Besök gärna min blogg och få lite photoshoptips :)

kommentera vad du tycker om min nya design oxå! :)



Ha en bra dag!

2010-04-07 kl 15:51:30
URL: http://mikkisa.blogg.se/
L I N N

Hej besök gärna min blogg =) får jag mer än 1000 besökare idag så kommer jag anordna en tävling där man kan vinna en klänning från bubbleroom :D

kommentarer är guldvärda ! puss.

2010-04-07 kl 16:25:08
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0