FREDAG!!!

Publicerat 2010-04-09 kl 17:12:23
Åh va skönt att det är fredag. Sitter och diggar lite musik på spotify. Har haft en hård morgon på gymmet och ska strax gå och hämta A. Eller tar nog bilen för jag litar inte på att det inte börjar regna. Ikväll har A sitt almost sleep-over party. Och hon sa att ag fick komma så såklart gör jag ju det! Efter det blir det äntligen att gå och kolla på Alice in Wonderlan i 3D :D  Blir tidig kväll eftersom jag har ganska mycket att gör. Blir att pedikyr och jakt på nya skor för jag jobbar imorgon kväll för mina värd-föräldrar ska gå och se The Last Song (med Miley Cyrus) och sen gå på After movie party för filmen. Fusk! Jag vill med gå. Måste se den helt enkelt!
Ne nu måste jag skynda mig!

Kommentarer
Cecilia

Äntligen har björnen kommit ur sitt ide :D

Du får berätta om Sverige resan under nån helg? Dejt i NYC?

2010-04-10 kl 23:01:57
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0