Vilken rolig dag!

Publicerat 2009-09-06 kl 17:40:34
Igår åkte jag och Luisa in till NYC så vi möts upp vid Dunkin donot's och går till tåg stationen. När vi kommer in till NYC så ser vi en mini cooper limo som det står Melrose place på för det kommer en ny melrose place serie på torsdag tror jag det är, iaf kanske var en kändis i den vem vet. Hade varit coolt om det var Ashley Simpson-Wentz :p Dock tror jag inte det. Vi går till the bread factory och köper en sallad och tar en taxi till Central Park. När vi kommer dit så är det typ 10 olika cykeltaxis som försöker få oss att åka med dom och den sista kommer och säger att han kan köra oss dit vi ska och vi skulle sätta oss på en bänk typ 15 meter ifrån och jag blev så trött på dom så jag säger att jag tror vi kan gå till bänken själv HAHA!

Efter ett par timmar i Central Park så bestämmer vi oss att går till Magnolia Bakery där dom säljer berömda Cupcakes och dom var såååå goda! Så vi drar till Empire State Building och sitter på en bänk där och äter dom i skuggan. Efter det hittat vi en riktigt nice sko butik och vi var nog i den 1 timma och jag hittade så snygga skor för 125 dollar. Jag vill ha dom jag tänker på dom hela tiden. 

Vid 6 tiden tar vi tåget hem och vi skyndar oss hem för att duscha och göra oss i ordning sedan plockar jag upp Luisa och vi drar till five gays. När vi sitter där så kommer en som jobbar där och frågar vad vi ska göra ikväll och jag säger att vi ska gå på bio. Och när vi går där ifrån så försöker han få följa med oss på bio haha! Nej tack du. Vi åker och hämtar Dorle och åkte till biografen och se Haloween 2. Jag tyckte inte den var läskigt men vi satt längst bak och en som jobbar där sticker in huvudet och jag blev så rädd att jag skrev rätt ut haha. När filmen var slut var Luisa så rädd att hon nästan började gråta stackarn. Så när jag körde hem var jag tvungen att låsa alla dörrar och kolla så hon kom in genom dörren innan jag fick åka haha.

Jag hade så kul igår jag minns inte när jag skrattade så sist haha. Idag blir det nog bowling så det ska bli nice :D Och imorgon är det Labor day så jag är ledig.


 
Gatan jag bor på

 
Om ni kollar noga så kan ni se Mini cooper Limon genom rutan!

 
Luisa i Central Park


Jag och Luisa i Central park. 
 
 
Magnolia Bakery. Mamma och Nikki dit ska vi gå!

 
Utsikten över Empire State Building när vi åt cupcakes.


Luisa vid Empire State Building!

Kommentarer
cassandra

Måste bara fråga! hur är det att bo i New york eller i närheten? jag funderar på att söka familj där sen! vore snällt om jag kunde få din åsikt! ha det bra! :)

2009-09-09 kl 18:15:30
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0