Trött!

Publicerat 2009-09-16 kl 02:40:12
Idag har det varit en sånhär lång dag igen. Idag har jag:

*Gått upp 8.30 och tvättat
*Duschat
*Tvättat
*Frukost
*Tvättat
*Gått och hämtat lill-tjej och hennes kompis
*Tvättat
*Gjort lunch till tjejerna
*Vikt tvätt
*Lunch
*Promenad för att hämta stor-tjejen
*Tvättat
* Hjälpt med läxor
*Vikt tvätt
*Tvättat
*Vikt tvätt
*Letat efter benskydd till fotbollen
*Kört till fotbollsträning
*Kört hem från fotbollsträning
*Lagat middag
*Handlat
*Hjälpt att laga en till middag
*Ätit middag
*Hängt in min tvätt

och nu sitter jag här. Måste säga att jag är väldigt trött och imorgon jobbar jag till kl 21.00 och på torsdag jobbar jag till 20.45. Är ni avundsjuka ;) Men jag har lyckats fixa en play-date tills på fredag som inte är här så jag börjar inte förrän 14.45 på fredag och det ska bli såååååååå skönt. Så på fredag har jag frukost date med Luisa och det hade vi igår med för den delen. Det är så kul att man kan göra nått på morgonen och inte bara så sent på kvällen när man är helt slut. Nu ikväll ska jag bara slappa!!!

Förresten igår var det säsongs premiär av Gossip Girl här. Älskar den serien men första avsnittet var lite konstigt. Hoppas att nästa är bättre iaf. Ne nu ska jag inte sitta här mer!

Kommentarer
Mamma

Jösses, du är inte dålig du. När kommer du hem och tar min tvätt?? Var rädd om dig. Love you.

2009-09-16 kl 08:11:28
Cecilia

Oj, det var verkligen mycket! Jag förstår inte riktigt hur du fick in allt under dagen...

Hoppas allt är bra där borta annars! Nu dröjer det inte så länge innan jag kommer heller :)

2009-09-16 kl 12:14:01
URL: http://chibs.blogg.se/
Catta Englund

Inte en dag för tidigt! Välkommen till den bittra verkligheten! haha Puss

2009-09-19 kl 08:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0