Sleep-over

Publicerat 2009-09-20 kl 23:17:07
Igår åkte min värd-familj iväg och kom inte hem förrän idag och det tog vi helt klart vara på. Luisa och Dorle kom hit och så åkte vi och handlade och hyrde film. Vi försökte spela Gitarr hero men jag lyckade inte få igång ljudet på tv:n som vanligt haha. Sedan lagade vi iaf lite mat och fläskade i oss det. Sedan så ska vi se på film men jag lyckades inte få igång ljudet igen så vi fick gå upp till mitt rum för att se den på min lilla tv men nej då då har min dvd bestämt sig och att lägga av.

Vi går ner igen och lägger oss i soffan med kuddar och filtar och kollar på americas most wanted så vid ca 9 tiden somnar dorle i soffan och jag och Luisa bestämmer oss för att kolla på Law & Order: Special victums unit. Sen somnar Luisa oxå i soffan så jag glor lite till tills jag nästan somnar så då gick vi upp till sängen ist haha. Lyckat :p Alla tre slocknar direkt. Jag tror vi alla var lite trötta efter veckan som gått för efter bion i fredags var jag inte hemma förrän kl 1.

Nu kan jag iaf kommentera igen vilket var på tiden. Idag ahr jag suttit vid datorn hela dagen för ikväll blir det att jobba vilket jag inte riktigt kände för men min host-dad var tvungen att åka och jobba idag när dom kom hem och min host-mum ska gå på middag med några vänner. Men hon ska gå så se så jag kan nog sätta barnen framför tv:n till dom ska gå och lägga sig.

Kommentarer
Cecilia

Svar: Kul att äntligen höra något ifrån dig! Om det inte går at kommentera sedan kan du ju skicka mig ett mail :D

Ja verkligen! Bara "dagar-man-måste-överleva-och-ta-sig-igenom" haha.



5 oktober! Känns underbart fast samtidigt läskigt! Vi får planera någon New York City tripp tillsammans! You have to show me THE CITY! (Appropå ingenting, men serien på mtv xD)

Jag hoppas innerligt att jag kommer det! haha.

2009-09-20 kl 23:52:18
URL: http://chibs.blogg.se/
malin

då ses vi där :)

2009-09-21 kl 01:55:10
URL: http://publishmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0