Min rubrik

Publicerat 2009-09-26 kl 04:09:07

Mamma!!! Du kommer älska nya Grey's anatomy. Det tog bara en minut sen grät jag haha. Men det var inte samma sak att inte se det utan dig! Men du kommer inte bli besviken.

Idag när jag var och hämtade A (den lilla) från skolan så gick vi och pratade och såhär lät det

A: Do you know what I'm gonna be for Halloween?

Jag: Hannah Montana?

A: Yes, I'm gonna be Hannah Montana!

Jag: Well, you gonna be the cutest Hannah Montana in the world!

A: I know!!

Haha så söt är hon. Det var svårt att hålla sig för skratt :P Förresten jag var på Stop & Shop innan och jag hörde tre tjejer prata svenska. Jag blev ganska chockad :)

Imorgon är det au pair träff i nån park så imorgon är det de på schemat så hela familjen åker på det. Sedan så blir det film tror jag och söndag shopping i NYC :D


Kommentarer
Mamma

Jag kanske sätter mig i ditt rum så jag kommer i rätt stämning för Grey´s Anatomi. Gråter du så gråter jag.Love you.

2009-09-26 kl 10:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0