Jag älskar söndagar!

Publicerat 2009-09-13 kl 23:52:11
Helgen har varit så lugn och skön att det finns inte. Igår såg jag Luisa och Dorle på A walk to reamember och vad vi grät haha. Den är så fin men så sorglig. Nu kom jag nyss hem från The Short hill mall. Men här blev det inget köpet för jag spara mina pengar nu. Skickade min ansökan till Silver Bay idag med.

Idag skypade jag med Grace hon var så söt. Jag sa att bilden stannade och att jag inte kunde se nåt då sa hon åt mig att öppna ögonen haha. Sötunge. Imorgon bitti ska jag och Luisa ta en promenad sen ska vi gå hem hit och äta frukost ihop. Det kommer nog bli najs :D

På fredag har Jennifer's body premiär. Måste verkligen se den. Älskar Megan Fox.

Kommentarer
Lollo♥

oh A walk to rmemeber - en av mina favorit filmer<3

Du får säga om Jennifer's Body är bra! Har varit sugen på att sedaen men inte varit säker på om den är bra ^^

2009-09-14 kl 20:29:25
URL: http://anystaar.blogspot.com/
malin

heej! när ska du till silverbay? vi ska dit 24-25 oktober :)

2009-09-16 kl 04:08:20
URL: http://publishmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0