Jag älskar fredagar!

Publicerat 2009-09-04 kl 16:54:39

Skolan har börjat för barnen och det är så skönt att ha lite fritid på morgonen. Igår började jag dagen med 40 minuters power-walk och självklart dog min Ipod mitt i allt. Ikväll är jag inte säker på vad som händer men tror att det kanske blir en film. Vill se 500 days of summer men den går så dåliga tider. Nu ska jag snart gå och hämta lill-tjejen i skolan.

När vi åkte till short hill för några dagar sen så såg vi ett rådjur och jag blev så rädd för det att jag skrek rätt ut haha smart gjort.

Förresten Catta! Skriv ett mail till mig först för då kommer jag ihåg att skriva när jag sitter vid dator :p Ne nu ska jag röra på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0