Inte besviken!

Publicerat 2009-09-28 kl 13:58:59
Gårdagen avsnitt av Desperate Housewives var hur bra som helst! Jag blev inte besviken för 5 öre. Nu är det 6:e säsongen om jag inte missminner mig och det håller forrfarande måttet. Men det får mig att saknar alla mina dvd boxar där hemma.

Idag känns det som första riktiga höstdagen här. Det är blött och lövigt och grått och det ska både regna och åska idag så det är inte kul. Finns inte så mycket man kan göra då och dessutom kommer städ-tanten och då är man bara ivägen och det är skit jobbigt när barnen är hemma. Men nu måste jag gör mig iordning och gå ner till barnen.


Kommentarer
Cecilia

Okej, men det är ju grymt!! :D

Förväntansfull, nervös. You name it! xD



Haha, ja faktiskt. Fast det har jag ju gjort i hela tiden xD, men jag kan förstå din situation! Är du bättre på engelska nu då??

2009-09-28 kl 14:37:14
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0