Fas 2

Publicerat 2009-09-22 kl 14:48:10
Idag är första dagen av fas 2 i min diet och det första jag gjorde när jag vaknade var att gå ner till köket och tog mig en färsk jordgubbe :D Det var så gott. Tror aldrig jag har varit utan frukt i 2 veckor. Idag ska jag iaf börja dagen men Fiber one's med färska jordgubbar och blåbär och det ska bli så gott :D Och ikväll ska vi äta ris, fast brunt ris då men iaf det är första gången jag ska äta ris sen jag kom till usa.

Idag är det iaf tvätt dag inte så kul men det ger mig iaf tid att läsa imellan tvättarna. Igår hände det inte så mycket. Kollade på Gossip girl och det var som vanligt bra men jag bli så arg på en av karaktärerna men jag ska inte avslöja vem :P Sjukt bra avsnitt iaf. Förresten igår fick jag höra att det finns en hel del som tror att Dorota (eller hur det stavas), Blair typ slav ni vet, iaf att det är hon som är Gossip Girl.

Kommentarer
Cecilia

Svar; Ja, ganska faktiskt. Det blir ju liksom en hel omvändning fast jag känner att jag skulle behöva det också! Kan inte leva mitt liv som det är nu hela tiden heller. Måste pröva mina vongar, haha.



Ah, jag förstår dig! Hoppas det inte fortsätter bara!!

Kram

2009-09-22 kl 17:13:08
URL: http://chibs.blogg.se/
Evelina

sluta skvallra:P jag vet vem det är som berättar i serien iallafall;)

2009-09-26 kl 16:03:32
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0