En perfekt dag för NYC!

Publicerat 2009-09-05 kl 15:00:04
Igår åkte jag och Luisa till Hanover för att gå på bio. En tjej som heter Dorle skulle följa med men hon ringde och sa att hon inte kunde komma för hennes värd-mamma skulle föda. Så kul :D Jag och Luisa åkte iaf för att se filmen. Vi såg The Final Destination men den var skit dålig! Inget att se. Alla dog och då menar jag alla!

Nu ska jag iaf göra mig iordning för jag ska snart åka in till NYC. Idag blir det nog Central Park. Ska bli mysigt :D Nu måste jag sätta fart så jag inte missar tåget :P

Kommentarer
alexandra

Hej :) såg att du är au pair i NJ jag flyger från sverige den 12 oktober och ska bo i califon 20 min från morristown. Hur är NJ e kul och vart bor du?? MVH Alexandra

2009-09-06 kl 15:05:21
URL: http://alexandramylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0