Vilken härlig dag!!!

Publicerat 2009-10-12 kl 04:25:15
Som sagt så var vi inne i The City idag och det var sååå kul idag. Först gick vi och åt på Olive garden som jag har viljat äta på sen första gången jag var i NYC. Och maten var bättre än jag trodde. Innan maten fick bröd och en jätte skål med sallad och vi åt allt det innan maten och så fick vi mer bröd och vi åt allt och sedan kom den riktiga maten och det fanns inget kvar på tallrikarna när vi var färdig så vi alla var ganska hungriga. Sedan tog vi en taxi till Central park men det tog en evighet att få en taxi idag för alla var fulla men tillslut fick vi en. När vi kom till parken så åkte vi guidad tur i "cykel-taxi" Det skulle kosta 70 dollar men vi fick det för 50 ;) Det var hur kul som helst för vi hade race i nedförsbackarna så vi var tvunga att hålla i oss och det blev mycket skämt med grabbarna som körde oss. När vi var färdiga så lovade killarna att nästa gång vi kommer till NYC så får vi åka i parken gratis :D Och dessutom fick vi nr till dom så vi kan hitta dom :D Efter det så gick vi igenom 5 ave.

Nu när jag kom hem blev det Desperate housewivies :D Det var lika bra som vanligt om inte bättre. Och när jag kom hem så ser jag att dom har köpt bananer och mini morötter till mig och när jag kommer upp till mitt rum så ser jag att en hel bunt med galgar hänger på min dörr. Så snällt av dom :D

Kommentarer
Mamma

Kul att ni hade en så härlig dag,önskar att jag varit med.Vi hörs på onsdag. Puss puss...

2009-10-12 kl 08:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0