Vax

Publicerat 2009-10-22 kl 15:30:52
Jag sitter här som varje morgon och njuter av ett avsnitt av sjunde himlen. Åt nyss frulle och testade mina slim-shots. Och slim-shots är en lite shot som man tar till frukost och det gör att man inte känner sig lika hungrig och kan göra  att man äter upp till 30 % mindre. Sen ikväll har barnen en barnvakt som kommer över så jag slutar en halvtimme tidigare. YAY! haha.

Jag är så sjukt surt. Som jag skrev igår så var jag och fixade mina ögonbryn igår men när jag borstar tänderna så upptäcker jag att hon jag gjort en helt ny form på mina ögonbryn. Och det är ingen snygg form ska jag lova. Dom är tunnare plockade än vad jag vill ha dom! Och mamma jag har ögonbrynsvax hemma kan du ta med det när du kommer hit? Ta med båda förpackningarna för jag har min form färdig i en av askar.


Kommentarer
Mamma

Ok, bara du påminner mig..Puss,puss

2009-10-22 kl 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0