Trött-åke!

Publicerat 2009-10-21 kl 15:41:41

Nu sitter jag här och kollar på sjunde himlen igen. Sitter och skriver lite med lill-Lollo på msn och ska snart gå och hämta A. Sen idag är det tennis klass och sen kanske jag ska jobba ikväll annars vet jag inte vad jag ska göra. Men det är topchef Las vegas ikväll och det ser jag ju fram emot.

Igår kväll var jag ute och träffade Therese så vi åkte till starbucks och där hittade jag riktigt yogurt och müsli vilket var första gången jag åt på över 3 månader och det var sååååå gott. Så vi satt där och pratade och pratade. Sedan åkte vi till CVS och jag köpte ett nytt läppstift och jag har viljat ha sen jag såg reklamen på tv. Det var iaf skönt att komma ut lite efter att suttit inne hela helgen.

Mamma jag älskar dig små sms. Dom får dagarna att gå mycket lättare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0