Söt-unge

Publicerat 2009-10-23 kl 04:31:12
Usch vilken lång dag. Är så glad att den är över. Efter A's nap idag så tog jag med barnen till sages pages för E ville köpa en bok till sin lärare eftersom hennes lärare lånar ut sin favoritbok till barnen i skolan och den håller på att falla sönder så hon ville köpa en ny kopia till henne. Hur gulligt är inte det? Men det var redan en annan som hade beställt den boken där idag och sa att det var till hennes lärare så hon blev jätte besviken. Själv beställde jag nya gossip girl böcker. så jag beställde 7,8 och 9 som jag ska hämta på måndag.

Imorgon är det som sagt silver bay. Jag har inte ens packat än hahahaha men det gör jag nog imorgon för det pallar jag inte nu. Och jag har en jobbig fluga i mitt rum som flyger fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0