Slim Shots

Publicerat 2009-10-22 kl 03:21:07
Jag kom precis hem från Livingston mall. Jag har just varit där med Luisa. Alltid lika trevligt. Dock hittade jag inget men fick iaf mina ögonbryn plockade så det var nice iaf :) Efter vi åkte därifrån så åkte vi till CVS och jag har äntligen köpt mina slim shots så nu ska jag se om dom funkar. Håll tummarna för mig :) Nu ska jag gå ner till familjen och kolla på Glee och Top chef sen blir det sängen vilket ska bli hur skönt som helst eftersom jag tror att jag har fått bihålsinflamation. Inte kul alls.

Kommentarer
Cecilia

Call me Good or Good, men jag är ikapp :P



Fast får kolla på det andra programmet i morgon på ABC's hemsida också, jag har nämligen LCC möte klockan 08-10 typ.. Eller vad det nu kan bli. Vi skall gå på pumpamarknad. :)

2009-10-22 kl 04:33:17
URL: http://chibs.blogg.se/
Mamma

Var rädd om dig och gå inte för länge med ont i bihålorna. Du kan säkert få något tips av E eller J om någon medicin. Och du... Slim Shots??????????

Tell me. Puss puss.

2009-10-22 kl 08:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0