Sjunde himlen!

Publicerat 2009-10-19 kl 15:32:59

Nu sitter jag och kollar på sjunde himlen som jag gör typ varje morgon. Luisa ringde innan och frågade om jag ville gå ut och gå men tror inte att det är så smart än. Så jag skippade det. Kollade nyss på den nya ica reklamen, den nya praktikanten. Och hur kan man ta den som kränkande? Bara för att praktikanten är utvecklingsstörd? Jag tycker mer att det är en uppmuntran till att anställa utvecklingsstörda. Här är det väldigt många utvecklingsstörda som packar matvarorna åt en i mataffärerna. Är det inte mer kränkande att inte anställa nån för att dom har ett handikapp. När det kommer till sånt här så är Sverige bara för mycket!


Kommentarer
Cecilia

Jag älskar det programmet också! Haha, bara så bäst! :P



Jag kollade också nyss på "Ica - praktikanten" tycker inte alls den är farlig, visar ju bara att vissa människor är smartare än vi tror, om man har dawns syndrom t.ex. Hello wake-up call.



Haha, bra idé!

2009-10-19 kl 18:55:42
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0