Sherman

Publicerat 2009-10-28 kl 04:10:59

Idag har det varit en lång dag. Dagen börjar med att A knackar på min dörr kl 07.15 och frågar när jag ska komma ner. Så jag visste iaf att dom var uppe. Sedan när jag ska ta barnen till skolan så spö regnar det så jag kunde inte promenera i morse. Sedan var det till att hämta A och hon hade svårt att sova och kom ut och frågade mig när jag skulle väcka henne. Och jag gjorde mig en väldigt misslyckad men god lasange. Mamma du kommer skratta när jag berättar om det imorgon.

Sedan var det dags att väcka A och ta på henne sin halloween kostym för hon hade dans uppvisning. Lämnade henne på dans klass och skyndade mig för att hämta E och sedan tillbaka för att titta på dansuppvisningen men missade typ hela och jag var ganska besviken men det började 5 minuter efter E slutade skolan.

När jag väl hade slutat så kom Dorle och hämtade mig och vi åkte till Livingston mall för att köpa en födelsedags present till Luisa. Det blev en Build-a-Bear björn som vi döpte till Sherman just för Swedish and German = Sherman :) Han är jättesöt i T-shirt och sneakers och en NY Yankies keps :) För mig blev det oxå ett par nya grå Leggings och 2 koftor som jag fick en av dem gratis :) Efter det åkte vi till starbucks och jag drack mitt god Chai tea latte och åt en fruktsallad :)

Allt detta har jag gjort idag och dessutom har jag tvättat och handlat. Och jag kunde inte sova inatt för det var så kallt i mitt rum och jag var för lat för att gå upp och höja varmen.



A som en liten söt prinsessa men jag fick inte kalla henne prinsessa :p 

A tyckte jag skulle ta ett kort på henne på knä för det skulle se sött ut ^^,

Mina flickor var lagom intresserade av kameran


Kommentarer
Cecilia

Aja, men det låter toppenbra! Jag är på! :D

Silverbay eller long Island?



Haha, jag kan början men blandar alltid ihop slutet... Fick du nummret av mig btw?

2009-10-29 kl 04:03:16
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0