NYC

Publicerat 2009-10-11 kl 16:53:52
Idag blir det NYC! Fast inte riktigt än. Ska strax skypa med mamma om hon kan logga in nån gång. Sedan blir det dags att gå och möta Luisa vid Donkin donuts och sedan vandra upp till tågstationen. Det är superbra väder för NY idag så det kommer blir perfekt och vi ska åka i cykeltaxina i Central Park så det kommer bli as nice.

Igår fick jag vit choklad av Luisa som hennes pojkvän hade skickat speciellt till mig haha så himla snällt av honom. Och i fredag fick jag en mynt-samlar bok av min host-dad och jag hade redan 20 olika stater till min mynt bok :)

Och en sak till som jag helt har glömt att berätta! Under veckan som va nu så spelade dom in Gossip Girl utanför min host-dads jobb och några av hans arbetskamrater såg skådisarna. Så himla fuskigt. jag vill med se en kändis haha.

E vill gifta sig med Tom Felton aka Draco Malfoy haha. Jag tror jag har smittat av mig lite på henne med att draco är min favorit i Harry Potter. När jag kom hit så hatade hon honom men inte längre inte!

Kommentarer
Sandra

Att få se några av Gossip Girl skådisarna hade ju inte varit helt fel ;)

2009-10-11 kl 17:29:28
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Sandra

Sv: Jag hade GÄRNA sett Nate, haha. Fast ja, de andra hade jag ju också gärna sett :P

2009-10-11 kl 19:47:12
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0