Mums

Publicerat 2009-10-14 kl 15:21:31

Igår var jag som sagt och träffade den nya svenska tjejen Therese. Men när jag skulle åka så upptäcker jag att min host-dad har tagit bilen med Gps:en men han kom iaf hem och lämnade den till mig. Och när jag kom hem på kvällen så hade han jätte dåligt samvete för han tog bilen med Gps:en men det tyckte jag inte han behövde. Men iaf jag plockade upp Therese och vi åkte till Livingston mall och till starbucks. Hon var hur snäll som helst!

MAMMA!!!!!!
Om du hinner se detta idag så när du ringer idag, om jag inte svarar så ring igen efter en kvart för jag ska ta A till doktorn idag så vet inte när vi är tillbaka men tror jag är tillbaka till du ringer bara så du vet. Och packet kom igår och godiset var as gott och jag äter det nu :p

Igår när jag hämtade E från skolan så hade hon gjort en skål med ett lock i lera. Formen var som ett hjärta och på locket var det en blomma. Och så hade hon målat det jätte fint och så gav hon den till mig :) Och så sa hon att hon vill att jag ska med mig den till sverige när det är dags för mig att åka hem :) Söt-unge!


Kommentarer
Mamma

Jag ringer tills du svarar.... Puss

2009-10-14 kl 15:56:18
Cecilia

Sv: Det känns faktiskt fortfarande väldigt bra. Har lite svårt med den allra äldsta, men han testar hur mycket mina reglar och vad jag säger beyder. Om jag säger ngt går han till mamman och frågar om han kan få mer, men det känns väldigt lätt att säga: "Det här har jag sagt som han skall följa" om du fattar... :P



Ja men precis! Man kan sitta hemma och deppa/sura. Eller man kan göra roliga saker, det kan ju vara bra med båda men kanske inte för mkt av den förstnämnda...



Ah, fast det verkar som typ bara vi hade det... skumt.. Haha, JA! :P hur lätt som helst att glömma!

2009-10-16 kl 04:07:48
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0