Lördag!

Publicerat 2009-10-04 kl 01:42:48

Idag har jag skypat i timmar känns det som. Efter det kom Dorle och hämtade mig i sin mini och vi åkte till Livingston mall och det blev en hel del shopping. Nu har jag nyss ätit Chili för första gången och det var hur gott som helst. Men jag blev så himla trött. Ikväll är jag inte säker på vad som händer än för jag är så trött men annars kanske man hittar på nåt :p

 
Min gosig kofta från H&M
 
Min nya top
 
Ny tröja från H&M
 
Nej den är inte svart utan plommon-lila
 
Jag har hittat en jacka :D
 
Från Express
 
Jag har köpt Shape-ups. Längtar tills jag ska testa dom
 

Gossip Girl 3 och 4 som jag köpte igår

Och 5 och 6 oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0