Kul väder!

Publicerat 2009-10-24 kl 14:43:42

Nu har vi precis ätit frukost vilket blev en väldigt stor än men riktigt müsli, yogurt, jordgubbar, bagel och fattiga riddare. Det var mumsigt det. Nu sitter jag i min säng och det spö regnar ute och det måste jag snart gå ut i. Jag vill inte. Våran första lektion är American holiday så får se om det är kul. Sen hade vi oxå nåt mer före lunch men jag kommer inte ihåg vad.

Inatt när jag skulle sova så upptäcker jag att min säng är helt sne så jag fick kämpa för att inte falla ur. Det var inte så kul kul kan jag lova.

Och Catta, du behöver inte oroa dig. hur mycker jag än vill köpa skorna så kan jag inte det eftersom dom säljs i sverige haha.


Kommentarer
Cecilia

Asså, det låter skojigt! Jag funderar på att ta fotografi. Skall du ta en till helgkurs nån gång på silverbay eller long Island? Isånna fall kan du saäga till mig så kan vi göra det tillsammans :D

2009-10-25 kl 05:06:09
URL: http://chibs.blogg.se/
Catta

Jag trodde du skulle ta nån yoga klass, ska du inte det? Tror verkligen att du skulle gilla det! Kram

2009-10-25 kl 09:03:40
RESESNACK.

hm, det låter ju aningen jobbigt med en sne säng :/

2009-10-25 kl 12:55:39
URL: http://www.res.se/blogg/resesnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0