Jay-Z

Publicerat 2009-10-29 kl 15:12:11
Jag fick veta en sån cool sak igår. Min host-dad typ känner JAY-Z. Hur coolt är inte det? Dom är typ bekanta och hälsar på varandra och små pratar. Jag är så sjukt avundsjuk.

Ajja det var väl inte bara det jag skulle skriva. Inatt drömde jag att jag var tillsammans med Chuck Bass haha men E väckte mig mitt i drömmen. Hade en väldigt svårt morgon med A. Hon hade verkligen vaknat på fel sida. Nu har jag iaf duschat och gjort mig i ordning och jag ska snart åka iväg och köpa strumpbyxor och lite sånt.

Ikväll ska vi till Luisa och fira henne. Hennes host-mom har bakat en jätte tårta och har sagt åt Luisa att hon inte får berätta hur många kalorier det är i den haha. Ne nu har jag lite bråttom.

Kommentarer
Sandra

Du får säga åt honom att han ska presentera dig för honom ;) haha :D

2009-10-29 kl 15:58:50
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Mamma

Han verkar trevlig,såg honom i en talkshow för ett tag sen..//Puss, puss

2009-10-29 kl 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0