Ihjäl skrämd

Publicerat 2009-10-30 kl 15:02:34
Igår åkte jag som sagt till Luisa och firade henne. Vi gav henne Sherman och hon älskade den och det blev väldigt många skratt. Vi fick oxå träffa hennes pojkvän Mike och han var jätte trevlig men  det kändes som jag redan kände honom :p Luisa host-mom hade gjorde en jätte tårta med oreo botten, choklad mousse och grädde och oj vad god den var. Jenny hade älskat den :) När jag kom hem och skulle öppna dörren så rycker min host-dad upp dörr och jag blev skit rädd så hade lyckades verkligen skrämma mig så det var tur att jag inte skrek för då hade nog barnen vaknat haha.

Imorse så tog A på sig sin Halloween kostym som hon skulle ha till skolan idag och så gick vi idag. Efter jag hade lämnat barnen i skolan så tog jag en power walk och försökte gå av tårtan sen igår och det gick nog ganska bra. Jag gick så sjukt fort att jag nästan började jogga och jag var sååååå svettig när jag kom hem. Så nu har jag kollat på sjunde himlen som vanligt och nu ska jag göra mig iordning för ska hämta båda barnen för E ska hämta sin halloween kostym för sedan är det halloween parad i skolan så jag håller på att ladda min kamera :)

Ikväll blir det nog bio. Vilken film vi ska se vet jag inte än men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0