Gullunge!

Publicerat 2009-10-08 kl 14:28:11

Igår när jag och A skulle hämta E så var hon såå söt Hon höll min hand och kramade den och så sa hon: "I love my Julia-Boo!" Haha vad jag smälter när hon är en sån gosunge.

Idag börjar jag inte förrän kl 3 vilket är skööönt så om typ 5 minuter kommer Luisa hit och vi ska frulla ihop och sedan ska vi ut och se om vi kan hitta till Newarks flygplats utan att köra vilse haha. Vi får se hur det går. Jag ska iaf koppla in Gps:en i hennes bil för säkerhets skull :p Ni vet ju hur ofta jag kör vilse :P Senaste gången var i fredags och då körde jag vilse på den vägen jag har kört vilse på första gången jag körde vilse här haha


Kommentarer
Cecilia

Svar: Det låter bra!!! Jag hoppas det gör det för mig också! Har du haft hemlängtan ännu??? Jag kommer vara SÅ nervös i morgon när jag skall kliva av bussen för att träffa min värdmamma, helt galet nervös, kommer vilja ta nästa flyg hem, haha. Eller skrika åt busschauffören att åka vidare. Haha...

2009-10-09 kl 07:19:01
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0