Fuskigt!

Publicerat 2009-10-13 kl 15:30:00
Igår när min host-dad kom hem så berättar han att han måste antagligen åka till sverige snarast för sitt jobb. Det känns lite orättvist faktiskt haha. Och nu är vårat hus pyntat för halloween och vi har en häxa på varandan som får röda ögon, sprattlar med benen och skrattar elakt om man klappar händerna. Det ville A självklart visa mig och jag visste vad som skulle hända så jag går ut på varandan och klappar händerna ganska hårt och inget händer så A säger att den kanske inte är på så hon klappar händerna löst och häxan sätter igång och jag blev så rädd att jag skrek och hoppade bakåt haha och E kommer nerspringade och frågar vad som händer. Där fick barnen sitt lilla roliga. Och barnen var ute typ hela dagen igår och krattade löv HAHA.

Ikväll ska jag träffa en svensk tjej som precis har kommit hit så det ska bli jätte roligt och skönt att få prata lite svenska. Men nu ska jag fortsätta kolla på sjunde himlen ;D

Kommentarer
Cecilia

Haha, det var många! Det var bara min värdmamma som kom och hämtade mig men sedan åkte vi och hämtade upp den minsta och sedan åt vi lunch på ett dinner tillsammans med den gamla au paren, eller ah, vi är båda familjens au pairer nu :P

Sedan kom barnen och sist kom pappan, men det var en jättebra stämning vid matbordet, haha.



Jobbigt! Jag vet att jag kommer drabbas av det nån gång också, men just nu är allting helt nytt så de finns inget att längta hem till faktiskt :P tyvärr måste jag tillägga... I vilken stad bodde du nu igen i?

Kram

2009-10-13 kl 19:11:57
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0