Framme på silver bay

Publicerat 2009-10-24 kl 02:08:42

Nu är vi framme på silver bay och det har vi varit ett tag. Vi har ätit middag här och sitter i vårat rum med världens segaste internet. Vi har iaf fått ett rum med både toalett och dusch :D

Köringen hit gick väldigt bra. Började med att jag plockade upp Luisa och vi åkte och åt lunch på whole foods. Sedan hämtade vi upp en tjej som bor i Madison som åkte med oss. Resan var lång. Den tog ca 4 h och 30 min. När vi körde så kör en kille förbi helt plötsigt och jag säger "Ohh, cute guy! Come on car!" så gasade jag på för att se om han var söt. Men det var han inte men vi hade iaf ganska kul eftersom vi alla stirrade in i hans bil och han stirrade tillbaka och sen körde han om oss och sen började han köra saktare för att vänta in oss så vi kunde köra förbi han och så gasade han upp igen HAHA. Detta höll han på med i typ 20-30 miles. Men vi fick oss ett gott skratt iaf.

 

Om ca 2 timmar ska vi alla samlas och gå igenom allt tror jag sen ska nog jag och Luisa glo på desperate housewives på min dator.


Kommentarer
Cecilia

Haha, ja det är sant! Har du tänkt på vilka ämnen du skall ta då?



Okej, tack så mkt! Det var ungefär det jag tänkte men var inte säker :P

2009-10-24 kl 04:50:24
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0