dagens

Publicerat 2009-10-23 kl 04:37:48

Dagens humör: trött
Dagens borde: packa väskan tills imorgon
Dagens frisyr: den vanliga
Dagens klädsel: jeans, stickad kofta och uggs
Dagens planer: Inga eftersom klockan är efter halv 11
Dagens längtan: tills mamma och nikke kommer
Dagens fundering: ska jag gå eller ta bilen och hämta A
Dagens tråkigaste: en grinig, trött unge :p
Dagens personer: Luisa?
Dagens roliga: inget tror jag
Dagens låt: Papparazzi
Dagens händelser: hämta barnen, sages pages och skjutsa host-mom till maplewood
Dagens saknad: scorett
Dagens vill ha: ett par av skorna Kenza har designat
Dagens köp: inget
Dagens mat: en smörgås
Dagens kärlek: till A som säger I love you till mig hela tiden :)


Kommentarer
Cecilia

Du kommer träffa en tjej som heter Hannah och kommer från Australien där, henne känner jag :)

2009-10-23 kl 05:01:45
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0