Bilder från helgen

Publicerat 2009-10-26 kl 03:33:39

Ja silver bay helgen var verkligen hur bra som helst och jag ångrar inte för 5 öre att jag åkte. Tänkte berätta lite mer om den nu.

Fredag: Jag hämtade upp Luisa och vi åkte till whole foods och hade lunch innan vi åkte vilket var en bra ide. Vi åkte och hämtade upp en annan tjej i madison som åkte med oss. Jag hade skrivit in fel adress så vi åkte bara till Albany innan vi insåg att det var fel men körningen gick iaf bra och vi kom fram efter 4 och en halv timme. När vi är framme händer inte mycket och det blir en tidigt kväll.

 

Lördag: Först hade vi klassen american holidays vilket man typ bara satt och pratade sedan hade vi manage your life med supersöta Schuyler haha. Efter lunch var det dags för scrapbooking vilket var jätte kul och det kommer jag absolut fortsätta med. Efter det klassen så var det 2 timmar rast och sedan middag. Efter middagen var det nån drama grej och jag kommer inte ihåg senaste jag skrattade så mycket haha. Efter det var det nåt spökhus grej och det var sjukt läskigt haha. Sedan var det glass och disco men discot kändes inte riktigt min grej så jag gick och la mig haha.

 

Söndag: Först hade vi nån musik klass och våran lärare var en av dom 10 bästa i första säsongen av american got talent. Hur coolt är inte det. Han fick typ alla att slänga sig över min vattenflaska och det kan jag lova var roligt att se. Sedan var det dags för american criminal justice system. Där fick jag lära mig hur man pratar sig ur en fortkörningsböter ;) Efter det var det lunch och sedan åkte vi hem. Det var en jätte kul helg och jag rekommenderar alla andra au pairer att åka på :)



Jag och min väldigt snea säng haha
 

Söta Schuyler och melodrama
 

Melodrama x2

 

En liten sötis utklädd till ett lejon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0