Bärfisar

Publicerat 2009-10-05 kl 15:19:14

Det är så sjukt. Igår hade jag 3 bärfisar i mitt rum och på mindre än en vecka har jag haft typ 6 st. Imorgon kommer sån kontroll grej som ska kolla ett geting bo i barnens lekrum så jag ska be dom komma mitt rum efter bärfisar. Och jag är rädd för dom med ju. Jag tror min host-dad börjar bli ganska trött på att jag ber han döda dom hela tiden haha. Igår var det även desperate housewives och det var lika bra som vanligt :D

Nu på morgonen har jag gått på en 40 minuters powerwalk i mina Shape-ups och det var jobbigt må jag säga. Nu förstår jag varför Anna Skipper säger att det ger bättre resultat och är jobbigare med dom. Jag hade sååååå ont i bena när jag kom hem så jag tror att jag kommer att ha värsta träningsverken imorgon och framförallt i muskler jag inte ens visste att jag hade!

Och mamma varför har du inte skickat bilderna? Och jag längtar tills du ringer på onsdag för jag har nått att berätta som jag inte kan skriva här.

Nej nu måste jag ta mig en dusch och äta frulle. Mums :D

Förresten det är ju gossip girl ikväll med :D


Kommentarer
Mamma

Hej, jag har skickat bilderna. Hoppas du tycker att det är fint. Ringer så fort jag kan på onsdag, blir såååååååå himla nyfiken på vad du har att berätta. Puss & Kramizar.

2009-10-06 kl 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0