Storm typ!

Publicerat 2009-11-13 kl 16:53:38
Nu är det äntligen fredag. Såå skönt. Somnade tidigt igår och det var så skönt. Har vilja gå ut och gå hela veckan men det har varit så dåligt väder så jag har inte viljat gå utanför dörren och det är även dåligt väder idag så jag har inte gått idag heller.

Pratade med Jojjo på msn imorse :) Alltid lika kul. Nu har jag nyss sminkat mig så nu har jag inget att göra förrän jag måste åka och hämta A.  Usch det är typ storm när man kollar ut inte alls kul ju. Ikväll har jag huset för mig själv och det ska bli så skönt :) Jag ska inte göra nåt. Ikväll blir det en tidigt kväll för imorgon tar jag och Dorle tåget 6.42 in till NYC så vi kan köa till h&m för Jimmy Choo kollektionen släpps imorgon :) YAY!!! Önska mig lycka till för det kan jag verkligen behöva. Och jag lovar att lägga in bilder imorgon om jag vinner fajten till Jimmy Choo!

Mamma har du pratat med Jenny om hon vill Skypa imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0