Starbucks

Publicerat 2009-11-24 kl 16:00:07

Igår innan jag skulle hämta A från skolan så åkte jag till starbucks för att köpa en Chai Tea Latte och när jag beställt den så står jag och väntar på att få den och efter mig i kön kommer en kvinna som är kring 40 kanske. Jag känner igen henne men vet inte från var. Så säger hon till mig "Är det inte du som tar med den smarta lilla flickan till simklass?" Hon syftar på A. Så vi börjar prata så kommer vi in på att jag är au pair så frågar hon vilka jag åkte med och att hon var medlem i CC men hon varkade inte vara väldigt nöjd så hon började fråga massa om au pair care.

 

Sedan när jag är med A på hennes simning så träffar vi den kvinnan igen och hon frågade med och frågade efter mitt namn iaf jag kanske kunde få en bonus för att få henne att anmäla sig dit :)

 

A och E var så goa igår så jag tog med dom till Donkin Donuts. dom blev hur glada som helst då :p Haha Jag måste berätta! A berättade för mig vad alla hennes fingrar kallades så skulle hon visa sitt långfinger och så jag vänder mig om så pekar hon fuck you HAHA. jag börjar as garva så jag måste förklara för henne att hon inte får göra så för det är ett väldigt fult tecken och om hon gör så mot någon kommer hon bli väldigt upprörda. Så hon frågade mig vad det betydde  så jag fick säga att det är sååå fult att jag inte vill berätta det för henne. Jag tror iaf inte hon kommer göra så igen HAHA.

 

Sedan på kvällen var jag ute och gick med Luisa det var hur skönt som helst.

 

Mamma, Black Friday är typ årets största shoppingdag här och det är butiken som öppnar redan 4 på morgonen.


Kommentarer
Mamma

Ok. då vet jag. Love you..Puss puss

2009-11-24 kl 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0