Jobbig arbetsvecka!

Publicerat 2009-11-02 kl 17:04:27

Okej ni som väntar på halloween inlägg får allt vänta tills ikväll.

Nu på morgonen har jag varit ute på powerwalk. Duktig jag är :) Men det blev ingen sjunde himlen i morse det sög ju lite.

Iaf min arbetsvecka är så sjukt soft.
Måndag- Kl 15.00 passa A så hon får sova lite längre. Sedan passa henne till strax efter 5. Min uppgift under den tiden är att stoppa in maten i ugnen.
Tisdag - Hämta E i skolan kl 16.00 och se till att hon börjar med läxorna. Det är typ allt.

Onsdag - Tror faktiskt inte att jag gör nåt då. Kanske passar barnen på kvällen men då sover dom ju :p

Torsdag - Åker till Hershey i Pennsyvania och går på choklad fabriken vilket var valfritt om jag ville följa med på.
Fredag - Har jag nog inget alls.

Lördag - Inget alls

Söndag - Jobbar några timmar på eftermiddagen.

 

Jobbig vecka jag har. Hur ska jag orka? HAHA


Kommentarer
Mamma

Jösses, bäst du vilar mellan passen..Love You.

2009-11-03 kl 08:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0