Jimmy Choo, New Moon och Julmust

Publicerat 2009-11-22 kl 19:37:36
Ja, jag vet. Dålig uppdatering men jag har varken haft tid eller lust den senaste veckan. Iaf förra helgen var det ju Jimmy Choo. Jag gick upp innan 6 och när jag kommer ner på nedre våningen så hör jag musik som spelas och jag blev skit rädd eftersom jag var ensam hemma men det visade sig vara en väckarklocka. När jag och dorle väl kommer in till ny halv 8 så är det redan lång kö men som tur var i dom första 160 personerna så vi fick tillgång till skorna väskorna och accosearerna. Så efter 4,5 timmes köande så kom jag hem med ett par underbara skor och en handväska. (Bilder i slutet av inlägget)

Hela denna veckan har jag jobbat på mina silver bay uppsatser så nu har jag skickat in dom vilket är sjukt skönt. Detta gjorde jag i fredags och på kvällen blev det som sagt New Moon och gud vad bra den var. Jag vill se den igen och igen och igen. och det gjorde jag oxå igår :p Så jag har redan sett den 2 gånger :D

Igår på dagen åkte jag med Värd-familjen till Ikea där handlade dom massa svenskt mums till mig :D Gulliga dom är och när vi kom hem hämtade Luisa mig för att åka och kolla på New Moon som sagt.

Idag händer då inte mycket. jag ska ta mig en promenad till Sage's pages och beställa dom sista 3 gossip girl böckerna. Och det är inget desparate housewives ikväll så jag kommer nog kolla på första säsongen ist :p


Kommentarer
Cecilia

Ojojoj, gå upp så tidigt, jag hittade ett par snygga skor idag från Centry 21. Nu vet jag var det ligger 42th street Madison Ave. Där har vi det, haha ^^ Men det ligger nära 5th Ave 42th Street H&M du vet??

2009-11-23 kl 02:53:04
URL: http://chibs.blogg.se/
Cecilia

Såg ditt senaste inlägg nyss :P

Det tycker jag låter som en bra idé! Mitt nummer kommer i ett mail till dig, du kanske kan sms:a tillbaka så jag får rätt nummer :P Brukar på ngt vis alltid skriva in fel, haha.

2009-11-23 kl 02:59:32
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0