Ja då var det måndag igen!

Publicerat 2009-11-23 kl 15:57:21
Igår hade jag en ganska skön dag. Jag var ute på promenad i över 2 timmar och det avr jätte skönt :D Jag beställde även dom sista 3 gossip girl böckerna så dom kommer imorgon men jag kommer nog inte ha tid att hämta dom förrän på fredag. Sedan på kvällen blev det bowling med Luisa, Dorle och wiebke och jag förlorade hela skiten HAHA.

Idag är det mycket som händer som vanligt men det är en kort arbetesvecka denna veckan vilket är skönt. Och det är ju Thanksgiving på torsdag. Det ska bli kul att se allt och sedan är det ju black friday på fredag :D

Kommentarer
Mamma

Vad är "Black friday" för mig som inte vet...Love you,Puss

2009-11-23 kl 16:27:29
Twilight-Fans svarar

Vad stod det i det numret?:)

2009-11-23 kl 16:40:05
URL: http://twiligthtfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0