Grey's Anatomy

Publicerat 2009-11-12 kl 16:47:07

Då var det torsdag igen. Nu är det inte långt kvar till helgen. Skönt med helg. Igår jobbade jag länge så somnade nästan i soffa efter jag lagt barnen sedan blev det Glee. Ikväll ska jag inte göra ett skit! Är alldeles för trött och dessutom är det Grey's Anatomy ikväll så jag ska bara ligga i min säng!

Fråga från Ninni
Hejsan!
vart har du läst att de kommer till time square?? Jag MÅSTE dit hehe

Jag läste det på PerezHilton.com och jag har kollat upp det från Summit oxå. Dock vet jag inte vilken tid det är man det är på en torsdag vilket jag itne gillar. Vissa band från New Moon soundtrack kommer och jag tror att vissa från Twilight crew:et kommer. Dom kommer även lotta ut priser.


Kommentarer
Cecilia

Du har rätt, haha jag som var helt fel ute... Men kanske kan träffas på söndagen under thankgivingshelgen. Skall till svensa kyrkan klockan 16 dock men det hindrar ju oss inte från att träffas på dagen tidigare. Kanske vid 11? Eller vad säger du?

2009-11-13 kl 04:41:44
URL: http://chibs.blogg.se/
Anonym

Jag sökte lite om det på google men det har inte kommit ut så mycket information än. Jag tror att de vill hålla det hemligt så länge som möjligt.

Jag skulle vilja veta vilka skådespelare som kommer och vilken tid det är. Men det kommer nog ut i veckan..... Kan ju alltid hålla tummarna för att Robert Pattinson kommer dit D:

2009-11-14 kl 05:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0