Vad vore en bal på slottet?

Publicerat 2009-05-28 kl 00:40:37
Ja, balen var igår och det var kul :D Vad bara så sjukt kissnödig när man skulle gå och visa upp sig så jag typ sprang förbi. Uppträde gjorde Öz från stockholm live (?) och han var as kul. Men han skämtade om att tjejer inte bara fick vara typ fina som dom är och när han säger hur ser den perfekta tjejen ut lixom så ska jag skämta med klassen och säger som jag ganska högt för att dom skulle höra så blir det precis innan helt tyst så alla hör det haha. Det var lite pinsamt. Efter balen drog vi till Sliver och snackde med en kompis där så sa jag att jag ville bli psykolog och då ville han gifta sig med mig och leva på min pengar HAHA!


 Jag och Bobby (Hallå hjälp!! Hur lägger man upp fler bilder än en? HAHA)


Ang. Visumet så har det löste sig. Ambassaden såg direkt att dom hade gjort fel när dom kollade i sin dator och jag ska skicka passet till dem så fixar dom det. Fick mejl från värdfamiljen igår med olika frågor som favorit bok/film/artist mm och barnen hade oxå fått samma frågor för jag fick deras svar :) Det var en fråga till barnen om vad de visste om Sverige och den stora visste att man pratade svenska och den lilla visste inte men vill väldigt gärna lära sig om Sverige från mig :) Så himla gulliga är dom :D

BTW!!! Min dator är lagad nu :D Men har inte hämtat den än men ändå. Är sjukt glad för det.

Kommentarer
Lollo♥

det är väl bara att fortsätta lägga upp bilder? Man kan däremot inte ladda upp fer än en bild per gång men det är bara att köra på med hur många bilder som helst :P



naaaw, så söta ^-^ Vad säger man egentligen när någon frågar om Svergie? xD



Skönt att din dator är lagad nu i alla fall! :D

2009-05-28 kl 09:28:53
URL: http://anystar.blogg.se/
Frida

Okej, då får du mer pengar när du valt STS va? :)Jag går samhällsprogrammet så är en hel del prov nu i slutet :( Jaa, kanske lyckas man ta sig in på en bar trots att man är under 21 :P Var i sverige bor du?

2009-05-28 kl 19:19:39
URL: http://svenskaupair.blogg.se/
Cecilia

Gud vad fin du var!! Jag vill med bli psykolog!! Inriktat mer mot barn och ungdomar än vuxna, haha.



Gud vad gulliga svar från barnen!! Alltid lika kul när man frågar vad folk egentligen vet (tror) om Sverige. Men inget slår Isbjörnarna och Älgarna. Var några amerikanare en gång som kom framt till mig och frågade när älgarna och isbjörnarna visade sig. HAHA!



Vad är flöt? Haha, skumma ord ni har där borta :P

Gud vad gott det låter! Jag drack en drink som smakade lime, svingod och svindyr, men vad fan. Bal har man en gång, kan lika gärna kosta då! Haha.



Ja, allt blir verkligen mkt lättare!



2009-05-29 kl 01:45:32
URL: http://chibs.blogg.se/
malin

jaa eller hur! familjen är jätte bra :) jag åker med culture care. när är din datum satt? :) take care.

2009-05-29 kl 01:55:40
URL: http://publishmylove.blogg.se/
Amira

Åh, vilken fin design du har!!

hur går allt?

rullar det framåt?? :D

2009-05-31 kl 16:35:54
URL: http://amirausa.blogg.se/
an

ja, asså han kommer och muppar sig varje dag :/ konstig!

2009-05-31 kl 23:48:31
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0