5 veckor kvar

Publicerat 2009-06-01 kl 00:17:44
Har väl egentligen inte så mycket att skriva men en liten uppdate kan väl alltid vara skoj hoppas jag :)

I fredags var jag och hämtade min dator. Jag hade lyckats kracha hela hårddisken. Men nu är den hel och inget är kvar.

Idag/ igår ta det hur ni vill den är efter 12 iaf, så la jag visumen på lådan så jag hoppas att dom fixar det snabbt på ambassaden. Men det tror jag.

Det är som sagt bara 5 veckor kvar till USA!! 12 dagar kvar till studenten och på onsdag blir det nog Liseberg :D
Och att lämna Sverige om bara 5 veckor gör att jag inte har en tråkig stund för det känns som alla vil hitta på nåt en sista gång innan jag åker.

Förresten har jag fått mitt internationella körkort med. Det ser ju ut som man satt ihop det själv typ HAHA! Men vänta med att beställ det ett tag för det gäller bara ett år från dagen du får det vilket jag inte hann uppfatta men skit samma för det är ju inte ett problem förrän om ett år. Men jag kom att tänka på en sak då. Har läs i en del bloggar om au pairer som förlänger. Hur blir det då med deras körkort? Ajja spelar ju heller ingen roll nu.

Men nu ska jag sova. Får se om det är nån som orkar läsa detta inlägget. :p

Kommentarer
malin

ojoj. nä det är ju inte så lång kvar. va härligt :) jag har varit här i fem månader. tiden ruusar förbi. :)

2009-06-01 kl 01:55:15
URL: http://publishmylove.blogg.se/
Mimmi

haha sorry ;) jag drömmer förmodligen bara men ändå :) när jag får svar så berättar jag!

2009-06-01 kl 08:32:12
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
an

ja :p som att den typ vill ha något som är innanför glaset. haha

2009-06-01 kl 10:23:18
URL: http://aupairanna.blogg.se/
Cecilia

Gud vad härligt! Bara 5 veckor, sjukt!!!



Tack så mycket! Det var en riktig prinsessklänning! :P

Okej, det låter bra, jag på barn/ungdomar. Sjukt höga påäng att komma in bara. I Göteborg ligger intagningen på 19.8 påäng, sjukt galet verkligen!!



Ah, fast jag vet inte, Älgar mitt i Göteborg stad. Inte direkt troligt heller. Haha, ja det trodde dem xD



Haha, jasså. Nä jag har aldrig hört det faktiskt. Inte där jag bor i alla fall. Här har vi andra roliga/konstiga uttryck ^^



Ah, men det är verkligen sjukt dyrt! På vissa ställen kan man iofs köpa cider,öl och vin för 25:- men det är rätt dyrt det md. Biligast är festerna på chalmers. 40:- för 40ml drinkar. Me like! :P



Jag har haft tre stycken nu. Jag hoppas verkligen att jag skall få en ny matchning snart! Vill verkligen ha en ny nu! Vill verkligen ha en bra familj!! Åh!!

2009-06-01 kl 10:58:30
URL: http://chibs.blogg.se/
Lollo♥

shit! Är det bara 5 veckor kvar för dig :o Gud vad tiden går fort! :D



Va, det visste inte jag om körkortet :o gud vad knepigt :o kolla med CC?

2009-06-01 kl 20:54:43
URL: http://anystar.blogg.se/
Lollo

Man fixar ju ofta ett amerikanskt körkort därborta ändå, blir oftast lättare så... Och om man förlänger är ju det absolut smidigast :P



Körkort i USA är ju inte alls lika dyrt som i Sverige som tur är!



5 veckor, sjukt kort tid ju..!

2009-06-01 kl 22:05:19
mandy

jag tror man måste ta ett amerikaskt körkort inom tre månader iaf

2009-06-02 kl 10:33:17
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0