Välkommen till min nya blogg!

Publicerat 2009-03-29 kl 15:52:42
Hej allihop :)

Denna blogg har jag nu skapat för att min familj, mina vänner och kanske du ska kunna läsa om min resa jag planerar till USA efter jag tagit studenten. Jag ska nämligen åka som au pair och vara borta i minst ett år. I denna bloggen kommer jag att skriva om livet som au pair men innan jag kommer dit kommer det mest skrivas om mina förberedelser och även lite annat som kanske inte alltid har att göra med att vara au pair.

Är det något ni undrar är det bara att fråga :)

see you later ;)

Kommentarer
johanna - Au pair 2009

hej du :) haha jag vet, jag såg det efter att jag lagt in bilden! :) vilken organisation ska du åka med och har du fått någon familj ännu? :) kram

2009-03-30 kl 16:45:48
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Caroline

Hej tjejen. japp jag har tänkt att åka iväg som au pair i höst, september månad. Hur går det med dina förberedelser? Min papper är uppe för godkännande på Londonkontoret. Sen kan familjerna börja ringa. Jag vill åka till östkusten, sj då?

2009-03-31 kl 08:20:09
Nalita

Jag åker med som au pair :) fast året 2010

2009-04-04 kl 17:25:32
URL: http://naliita.blogg.se/
Caroline

Hej tjejen!



Idag fick jag ett mail från Au pair in America om att jag blivit antagen. Så det känns jättekul. Från och med idag kan familjer börja ringa :) spännande. Hur går det för dig?



Kram

2009-04-07 kl 22:43:43
URL: http://aboutcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0