Väntar!

Publicerat 2009-06-02 kl 16:20:10
Har mejlat jätte mycket med familjen det senaste och det känns jätte bra att man har mycket kontakt nu innan så man lär känna dom bättre. Som en del av er kanske vet så har jag en del piercingar och nu har jag mejlat och frågat om jag får ha kvar dom när jag kommer till dom vilket jag verkligen hoppas men tror inte att jag kommer få ha kvar alla. Jag har i näsan, ögonbrynet, naveln och tungan så jag har ju en del. Skickade mejlet till värdmamman och dom brukar vara snabba på att svara men antar att dom kanske vill prata igenom det. Håll tummarna för mig är ni snälla :)

Idag kommer jag bara sitta i min soffa hela dag och jag är sjukt rastlös men ska till Göteborg imorgon och shoppa och gå på Liseberg :D Så nu är det bara att vila idag för hade typ skadat min fot så den är svullen och gör ont och det måste bli bättre tills imorgon. Klantig som jag är trillade jag ner för trappan när jag skulle gå till skolan men det gick iaf ganska bra. Nu hoppas jag på med att det blir fint väder imorgon... eller iaf att det inte regnar.

Förresten så är det bara 10 dagar kvar till studenten idag :D
längtar!!

Kommentarer
mandy

sv: tänkte inte på det där om presenterna... aja de är ju inslagna nu:p får väl ta med papper till resten o slå in där.

2009-06-02 kl 17:36:24
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Lollo

Håller massa tummar, man vill ju inte ta bort dem när man en gång gjort dem... Eller inte när man är så unga som vi är nu iaf :P



Tungan borde du väl få ha kvar om något, den syns ju knappt. Och naveln syns ju bara när man badar i princip...

2009-06-02 kl 22:23:01
Mimmi

Helt ärligt så har jag ingen aning haha! Jag gjorde det väldigt spontant och har inte kollat upp nånting! Jag får vänta och se vilken info som kommer upp :) men ganska spännande, australien är också en dröm resa till!

2009-06-02 kl 22:32:41
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
malin

jaa :) hehe. 7månader till. hmm, jag har varit i boston, new york. haha. ska till florida i augusti och sen california när året är slut. sen planerar jag att åka till ställen jag vill se över helgerna. :) vad vill du se för speciellt här i usa?

take care :)

2009-06-03 kl 00:22:30
URL: http://publishmylove.blogg.se/
Frida

Jaha okej.. Då får du lite mer pengar än vad jag får :) Tror man får bättre om man har gått barn och fritid om man väljer att åka med STS. Okej, jag bor nog i världens minsta by, Markaryd.. Tror inte du vet riktigt var det ligger. Men tänkte fråga dig om körkortet? Vet du om man måste ta ett körkort i NJ även om man har ett internationellet körkort?



2009-06-03 kl 15:01:04
URL: http://svenskaupair.blogg.se/
Cecilia

Jag hoppas att det går bra för familjen. Men har du inte skrivit det i din ansökan? Att du har piercing menar jag..



Mmm, jag hoppas på det. Jag får la flytta upp till Umeå om det så skall bli ända sättet in! xD Göteborg kommer jag nog inte in, 19.8.. :/



Jag bor i Partille men en gång kom det in en älg i en skoaffär på köpgatan. Han gick fram till en spegel längst in i affären och kollade in sig själv. xD Haha.

Fast i centrala Göteborg kommer de nog inte..



Precis! Det gillar mamma, haha. Min kompis var utomlands och de köpte in flera shortar och grejs för under 5 euro. Det är fan inträdet här.. Sjukt!!



Nja, inte så många. Jag hoppas verkligen det!! Vill ha en familj!!!

2009-06-03 kl 19:46:43
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0